1 JUNI

SOL och VÄRME! men typ sista dagen, ska typ regna imorgon.. Hade tänkt att vara duktig och göra lite saker i skolan idag, men pappa hade köpt fel och äcklig musli så typ hela min dag förstördes..
Igår var det ett massiv strömavbrott, hela täby och vallentuna hade ingen el!! Var asläskigt, men som tur var var emil där då det hände och sen när han drog använde jag datorn som lampa en stund, innan jag somnade redan vid klockan 12! Missade dock American inventor och kan ha vart finalen igår.. Strömmen kom tillbaka vid 2 tiden men då sov jag ordentligt.
Nu är klockan 11 och jag har fått på mig kläder så ska ner till skolan. I eftermiddag ska jag och Jessi till täbban, tur var att jag fick pengar idag! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0