Trötter

Okej, har just skrivit dethär inlägget 2 gånger, förhandsgranskat och sen har det försvunnit.. DAMP
Kom iaf precis hem från stan. Va asvarmt och kunde varken ha jackan på eller av, jobbigt.
De va himla jobbigt där, jobbigaste? Nu e jag iaf jättetrött och varm, dels eftersom jag prcis har cyklat (dragit cykeln) upp för de djävulska skogsbackarna från tåget. Bra att de går snabbt dit så man inte missar tåget iaf. Tänker gå å dricka min nya favvosaft (tröttnat på alla andra); FunLight Appear (apple+pear=apper) Ska kanske äta något också, borde vara hungrig nu. Sen ska ja bara vänta på att desperate housevifes börjar, för mer orkar jag inte göra idag! Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0