Gonatt!

De blev inte så mycket som hände.. Satte mig på verandan i den kalla solen å läste äntligen ut min bok, sen kom min bror hem och jag fick reda på att han minsann inte var helt och hållet den jag trodde han var! Tvättade lite kläder och var duktig också! Cyklade till simningen sen då vi INTE hade bajstränare utan älsklingstränare <3 och min mobil blev överhettad i bastun så jag brände mig på örat när de ringde, så dålig var inte min förra älsklingsmobil.. </3
Emil mötte mig med moppen på vägen hem och drog med min nyckel så han kunde vänta på mig hemma och sen lekte jag med honom. Han drog just, däcka som vanligt x)

Använde Asia straight schampo och balsam när jag duscha, de funkade INTE. Verkligen inte. Står visserligen att man måste använda alla 4 produkter ur den serien men ändå, borde ju ändå ha gett någon skillnad? Men de luktade ju gott iallafall

Imorgon blir de stan, middag och twister med tjejerna och Emil, puss på det och nu GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0