29 April

hehe, klockan e 12.. Godmorgon! Nääh, vaknade faktiskt halv 12 och har typ halvsovit sen typ halv 9, då min bror fick för sig att han behövde sitt busskort som jag hade tagit och min hårspray...
Igår så fick jag minsann inte alls sitta kvar i soffan och halvsova till desperate housevifes, utan vi skulle visst på nå hunkdkursgrejj för Eddie- de va första gången så de va bara info och han fick inte följa med, men nästa gång så :) dock kommer jag inte kunna va med då eftersom vi har genrep på dansen, scary! Efter det kom min älskade pojkvän över också <3
Har precis druckit mitt obligatoriska morgonte och är helt superuppvärmd, shises. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Är så taggad på å komma ut men vad fan ska jag göra ute då? orkar lixom inte riktigt... Simning och boxning ikväll också, vet inte om jag är tillräckligt frisk ännu, men får se! Kan kanske gå på simningen, de e lite softare än boxningen, även om vi antagligen har bajsig tränare
älsklingen <3


Haha hade värsta sjuka drömmen apropå boxningen, drömde att jag slog ned en tjej som ja inte gilla, så hon typ blev medvetslös, de va inte riktigt meningen att jag skulle slå så mycket men de blev så. Jag sprang därifrån men på något sätt visste massa att det var jag iaf. Jag fick värsta paniken och trodde jag skulle hamna i fängelse så jag gick in i mitt rum, tog på mig boxningshandskarna och slog ut min ångest på dörren, då gikc typ låset sönder!
Har haft så konstiga drömmar, drömde att jag blev tagen för snatteri på Willys för några dagar sen också, och att jag sprang iväg med en jagandes efter mig. Helt sick.

Aja, får väll ta och äta frukost/lunch och ta på mig kläder så kanske jag får något infall om vad man kan göra!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0