28 April- ska försöka

Okej, som jag förutspådde så gick det inte så HIMLA bra med blogg x) Men tror faktiskt de e mest för jag inte fattade hur man gjorde den jävla designen eller får upp nå typ profilfoto och skit, så gav lixom upp ><'
Men ska nog försöka nu, kan ju leka lite och prova mig fram hur det blir <:

IDag vare hemkunskap. Det suger :s allt är konstigt och all mat smakar konstigt. Recepten e fuckade. Uppskattar inte det att vi ska äta en fet typ middag mitt på morgonen heller ._. Åkte nåra extra stationer hem efter det, orkade inte med So'n, som vi nog kanske skulle ha svenska nationella muntliga i, men det kan man ju ta någon annan gång <: Har faktiskt vart i, eller iaf försökt (sjukling) gå till skolan varje dag sen lovet, och det ska jag verkligen ha creds för :)
Vågar dock inte be pappa om att köpa min berlock till Thomas Sabo armandet som jag skulle få om jag gick till skolan en hel vecka, eftersom jag fick ny mobil i helgen ^^'

Ska nog försöka haltvätta håret lite nu, och sen vid typ 2 ska jag in till stan. Funderar på å kanske stanna lite och titta? Vill ha lite roliga kläder. Speciellt typ linnen, möjligtvis nån tshirt också. Men vet inte, så tråkigt ensam. Annars kanske jag får vänta tills på torsdag då jag ska in med tjejerna <:

Puss ;D
Fuckade mjuka jeansleggins, vitt linne med tillfälliga favvotshirten över och mammas stora kofta- första gången på mycket mycket länge jag inte hade jeans i skolan x)
Spegeln söndersprayad av ett antal beroendeframkallande hårprodukter, ingen ide att tvätta den efter varje gång ^^'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0